
Budynek, w którym odbywa się proces produkcji i regeneracji został wybudowany z myślą o jak najefektywniejszym wykorzystaniu przestrzeni i organizacji stanowisk pracy. Dzięki temu całość przebiega bez zbędnych zakłóceń, co znacznie obniża koszt, gwarantuje jakości oraz znacznie skraca czas realizacji usługi. Nasz dział kontroli jakości został wyposażony w kilka stanowisk diagnostycznych do badania zaworów rozrządczych oraz pozostałych elementów pneumatycznych kolejowych układów hamulcowych. Umożliwiają nam one przeprowadzanie badań regenerowanych zaworów oraz tworzą raporty końcowe potwierdzające prawidłowość wykonania usługi. Wdrożony przez nas dedykowany system zarzadzania przebiegiem procesu regeneracji, umożliwia sprawdzenie w każdym momencie na jakim etapie jest obecnie przyjęte przez nas zlecenie.
Jakość wykonywanych usług poświadczana jest przez wystawiane świadectwa jakości 2.1, 3.1, 3.2 (odbiory komisaryczne), w oparciu o normę PN-EN 10204:2006, a wszystkie naprawy, wymiana zużytych części, prowadzona jest w oparciu o instrukcje naprawy DTR oraz w zgodzie z dokumentacją producentów regenerowanych elementów.
Każdy proces regeneracji i naprawy przebiega w kilku krokach:
Badania na naszych stanowiskach diagnostycznym KBN-X* wykonywane są w oparciu o zapisy norm i zgodnie z wytycznymi jednostek nadzorujących. Każdy raport z badania zaworów lub nastawiaczy zapisywany jest w elektronicznej bazie, i udostępniany klientowi po wykonaniu usługi. Raport końcowy przedstawia uzyskane parametry badanego elementu w odniesieniu do dopuszczalnych norm.